it´ll bloom like everything always do

Nu. exakt 10minuter innan deadline har jag nu skickat iväg hemtentan. pjuh. måtte även denna klara av gränsen för godkänt. tentaölen kommer smaka himmelskt imorn. Ska även försöka flytta hem ordentligt i helgen, snart kanske mitt liv är tillbaka till det vanliga? låt oss hoppas det. peter dricker öl men hjälpte till att korrläsa lite på dagen, bror har fått göra sista, så nu kanske ajg slipper stavfel (som att det är det dom bryr sig om). nåja. huvudet håller på att sprängas och jag börjar jobba 7.30 imorn, underbara barn!

(Här Holmen, om du inte hittat. ja alla ni andra som vill ha en soft konsert med våra skrik i bakgrunden)



(En av sakerna jag lärt mig idag:
Utlämna
är ett verb med en riktning. Den eller det som lämnas ut räcks på eller annat sätt över till något eller någon.

En utlämnad person har lämnats ut till ett annat lands rättsinstanser (det är det som är utlämningsprocessen), till fienden, åt starkare krafter, åt sin egen ångest, på nåd och onåd.

Att utelämna innebär att lämna ute, utesluta, förbigå, hoppa över.
Man kan till exempel utelämna information och man kan utelämna vissa ord i ett citat.)
Postat av: Pr

I'll try to be more romantic

I want to believe in everything you believe

I was less than amazing

Do not know what all the troubles are for

Fall asleep in your branches

You're the only thing I ever want anymore

2010-10-05, 19:42:54 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!