Jag håller dig så hårt att du inte får luft

Bajs. så händer allt på en gång. en himla massa stress. saker som aldrig blir klara. tentainlämning. jobb. fotoalbum utan foton ska vi göra för skiten kommer aldrig. hitta kläder till bröllop som ska vara finare än det som finns i min garderob. och skulle vi mot förmodan få flytta hem så kommer det ändå inte vara beboeligt. fan. och jävla socialpedagogik på det.
Postat av: Mia

såja, ingen ångest är regeln!! Tentan kan vi hjälpas åt lite med och när man väl har press på sig så presterar man. Du är alltid super fin så en outfit till bröllopet löser sig, vad är det för klädkod? en liten finare frisyr till en enkel klänning kan pingla till mer än vad man tror (och HÖGklackat ;)) Jobba och tjäna pengar är alltid bra, men en kompromiss är kanske bäst? ta hälften av passen så hinner du med lite skola. Sen tycker jag du ska pussas lite extra med P, det får du energi och endorfiner av :) LOVE!!! Kramar

2010-09-21, 20:30:32 - URL: http://www.miadirekt.blogspot.com
Postat av: Mia

...och jag kan komma hem till dig och så städar vi tillsammans till bra musik och dricker vin. Då blir lägenheten kalasfin igen och vi blir glada i hatten :P

2010-09-21, 20:31:41 - URL: http://www.miadirekt.blogspot.com
Postat av: holm

ta ett djupt andetag och tänk på golfbollarna. Du har ju så fina golfbollar i din majonäsburk! och tack för fin musik! PUSS

2010-09-21, 21:06:45 - URL: http://dansargatanfram.blogg.se/
Postat av: Lovi Katt

Kände att du behövde en puss...PUSS

2010-09-21, 23:15:05 -
Postat av: Pr

..och jag har ju fortfarande inte ens tagit någon inofficiell examen i sociologi så jag har ju lite jobb kvar att göra!

2010-09-23, 11:58:38 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!