And you say you can't stand me when I'm quiet

Blir mycket glad att åtminstone några personer uppskattar mina inlägg! :) puss på er.

Broccolisoppa till middag blev det, ingen höjdare men ska ju vara nyttigt.. nåja. plugga borde jag göra, och ska göra alldeles strax, för att jag o mia ska hinna ut och springa imorn innan skolan så är det nog bäst att det blir av nu. peter är och tränar och jag sitter mest o tänker på annat. men känns bra att månadens måbra-tidning har ett repotage om hur man planerar sin tid och hur man lär sig använda den lite vettigare. stod även på topp 10 att surfing på internet är en av de värsta tidstjuvarna...NÄHÄ?!


Postat av: jennifer

VA? är de det? oj.

2011-04-13, 20:51:11 - URL: http://jennifer89.blogg.se/
Postat av: Fläskkotlett

Skönt med lite vettig info... undra bara när det ska gå in i mitt huvud? Jag saknar dig. Snart blir du stoooor <3

2011-04-13, 21:26:40 -
Postat av: Marie

bäst med skype idag, LOVE!

2011-04-14, 08:50:25 - URL: http://marrebarre.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!