By the time you get on the bus, love it no more

Hej mina vänner!
Förlåt min frånvaro, men är det inte så att så fort vädret börjar arta sig och bjuda på lite värme så har man ingen lust att sitta framför datorn? i vilket fall har jag haft fullt upp med stegräknaren och veckans detox. det har faktiskt gått över förväntan men kanse inte optimalt att tajma in med påsken.. så det blir nog lite mer back to basic till helgen. det som känns toppen är att jag är helt utan sockersug och håller mig mätt längre, detta uppskattas givetvis. dock känner jag hur mina muskler förtvinar utan protein, så till helgen tänkte jag iaf slänga in kött o ägg o sådär, i do this my way liksom. kan ju inte vara bra att bli av med allt, hur ska jag då orka springa? nåja. Sara röd har iaf fixat en liten wannabe ipod nano till mig så jag håller på o laddar över musik som man vill springa snabbt till! har ni förslag på låtar får ni givetvis gärna lämna det..

Peter är på "killfest", någon passar på att ställa till med fest när tjejen var borta.. smart! men jag ska väl packa lite för åker till landet imorn och sedan till peters mormor på söndag. juste hemtentan kom ut idag men den tänker jag inte fundera på förens nästa vecka! älskar att stressa på slutet som vanligt!

En gammal låt som jag fick av Peter sådär i början när man tolkar allt tusen gånger. den går kanske att springa till, ser ju ut så enligt videon iaf...
Postat av: Alma

Bra blogg du har! Jag har läst igenom några av dina andra inlägg och jag diggar vad jag ser :D.

2011-05-08, 11:46:21 - URL: http://smsalåna.nu

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!