.

"I love you not only for what you are, but for what I am when I am with you.
I love you not only for what you have made of yourself, but for what you are making of me.
I love you for the part of me that you bring out.”


Postat av: Karolina Emily Karlsson

tack så mycket cissi. Glöm inte uppdatera för tusan. :)

2011-04-07, 11:26:20 - URL: http://linapinakarlsson.blogg.se/
Postat av: Pr

Jag upptäckte nu att det saknas ett 'r' däruppe.. puss!

2011-04-08, 17:54:47 -
Postat av: Nicole

I dooont knoow! Känner mig lite kluven där. Men jag menar, kan väl inte skada med typ en, två öl? eller? Det viktigaste för min del är ju egentligen bara att hålla mig undan allt gottis. Är fan asjobbigt, skulle typ döda för choklad nu. :'P

2011-04-12, 19:27:35 - URL: http://nicolenyholm.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!