Living thing

Helgen har varit helt underbar. mysigt att ha lite vänner samlade i fredags, snittar och vin intogs. mums! fick en massa fina presenter som jag inte förtjänade men som jag blev otroligt glad över! även massa blommor.. (tussilago på posten tex..) Lördagen var mest bakis, hitta present till mamma med bror min, och sedan mysigt kväll i sollet när Holm var på besök. Söndagen upp tidigt för att köra Peters föräldrar till arlanda. peter själv var ju på åland som sagt så jag fick ju ta tag i det. sen hem och baka massor till fikat med släkten, även detta mycket trevligt med massa presenter, och har fått många olika slags presentkort som jag kommer ha massor roligt med i framtiden, tex fotografering, musiknöje, restaurangbesök, men även Gina & H&M, greeeat! TACK ALLA.

ni får litet bildregn.
















Min nya lilla hjälte- stegräknaren! ska se om detta kan bli ett intresse för mig, folk säger ju att man ska bli manisk. dock har jag redan råkat sitta på ett sätt så den nollställdes, men nu har jag kanske lärt mgi det.. haha.
Postat av: Karolina

vilka vackra blommor. :)

2011-04-20, 22:17:15 - URL: http://linapinakarlsson.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!