save tonight, tomorrow I'll be gone

Åh, vilken underbar helg! har har fullt upp och bloggen har fått "lida". Vill ni se film från helgen eller andra bilder än mina (vilka inte blev så många) så kolla in Jennifer.













fick en engångskamera av Jennifer, "jag är inte så pysslig som du, men om du tar massa bilder på oss i helgen och lämnar in, så får du göra dig ett eget album", hon är ju smart i alla fall! så nu måste jag bara komma ihåg att lämna in den, spännande att se vad det blir av allt! fick också ett par solglasögon som passar fint nu när solen börjar våga sig fram!
Postat av: Anonym

:)

2011-04-12, 22:20:07 -
Postat av: jennifer

hiih jag är assmart!



PUSSMYLOVE

2011-04-13, 05:50:10 - URL: http://jennifer89.blogg.se/
Postat av: karolina

mkt fin blogguppdatering cissi skoog. :D

2011-04-13, 17:17:57 -
Postat av: jennifer

MISS THIS!

2011-10-04, 10:47:55 - URL: http://jennifer89.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!