For goodness sake, let us be young

Mycket roligare att fika med saknade vänner som äntligen hittat hem och skriva rim, än att plugga. Så är det ju. Men fick nog lite gjort i förmiddags i alla fall. Imorgon blir det glöggmys i skolan, sista föreläsningen innan en vecka utan föreläsningar eller seminarier, tjoho. Man får se det bra i saker. Och sen ska jag handla julklappar till mig själv, antagligen slå in dom o rimma på dom också, känns nästan som man blivit för gammal för klappar då eller? kanske bara har en lite stressad mor. I don't mind.

Jag ska i alla fall ta med lite grejer från min bodyshop-kalender och ta mig ett otroligt avslappnande bad imorn hemma hos mamma & pappa. Längtar.



Postat av: jennifer

GOD JUL BÄSTIS!

2011-12-24, 00:32:39 - URL: http://jennifer89.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!