My heart is beating like a jungle drum

ooooom ändå blogg.se kunde skaffa sig en himla app som fungerade på android och inte bara iphone, om bara blogg.se fungerade som det skulle i vanliga webbläsaren på mobilen...DÅ! då ni! alla miljoner läsare, då skulle det spruta glad och ledsna inlägg härifrån!!

MEN,
nu gör det ju inte det. så man kan säga att det är rätt kört. det är ungefär 2 personer på 6 månader som sagt att de önskar uppdatering på min blogg.. hur ska jag tolka det? hur ska jag fokusera för det..? nåja. kanske kanske får jag upp lite glöd, man vet aldrig. om jag har något vettigt att skriva om, eller nä, det är ju egentligen sekundärt.

allesammans, nu är det jul igen. verkligen. men har ju föreläsning 23e så det kommer typ vara jul i en dag - på julafton. men ack så mysigt hoppas jag!

Den här tycker jag är vidunderligt söt.


Postat av: Mia

men jag är glad över att du skriver :) <3

2011-12-21, 21:06:50 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!