I need proof so I dare to open this heart

känns som att det blir en ganska effektiv dag. började ju då med tenta 9, ingen aning om hur det gick, men klarar jag denna så tror jag på gud. och kanske bara kompletering? hoppas. sen mötte jag upp sara röd och emily och gick till tatueraren då en del färg inte fäst (vilket han varnade för) på fingret. så nu ska det förhoppningsvis bli bättre (nu är det supervarmt och svullet igen, suck) sen var han snäll och frågade om jag ville fylla i mina noter på handleden. och när han ändå frågade och ville vara lite snäll så kändes det ju som ett bra läge, så nu är dom ifyllda igen dårå, bra! sen gick vi förbi hemköp och hem och äta lite lunch och fika. bra sällskap oh yeas. strax ska jag möta upp Ina som är på visit från Lund, och sen till träningen! bra va?

imorgon börjar nästa kurs, men bara introduktion mellan 10.30-12, vilket känns som väldigt lagom aktivitet!

Postat av: Nicole

Haha vem vet:P De har iaf inte ringt nå mer efter det smset;) De kunde ju åtminstone svarat och sagt att de inte hittade trosorna, så att man vet!



Hoppas tentan gick bra finaste, det tror jag. Ni är så duktiga!<3

2011-02-10, 18:50:46 - URL: http://nicolenyholm.blogg.se/
Postat av: Nicole

Så fort det blir vår och lagom varmt kan inte jag få fota lite coola porträtt på dig då med fokus på dina tatueringar och deras budksap/känslorna i dem? Har liksom massa visions i huvudet på massa balla bilder. Tror det kan bli riktigt snyggt. Tänker mig nåt i stil med solen som går ner, vågit hår, naturlig make med lite sotade ögon, en löst åtsittande klänning eller linne i beige eller puderfärgad. osv. Haha, tänk om jag kunde fundera lite över hemtentan istället...

2011-02-10, 21:53:07 - URL: http://nicolenyholm.blogg.se/
Postat av: sara

haha världens tokigaste bästa bild. :)

PÖSS best 3.

2011-02-11, 09:28:33 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!