i taxin, i trappen, i hissen, i hallen

Jag har egentligen aldrig riktigt fallit för Maggio, 17 år är en av de få sånger som jag känt att jag kan lyssna till flera gånger. och jag vet inte om det har med Linnros att göra, att det är över mellan dom (han som producerat hennes tidigare) men vet inte om det är det heller, då jag gillat honom. men nu står hon väl på lite mer egna ben och kommer med ny platta. många som kommer med nytt i vår, även Lykke Li och Peter berättade imorse att även Strokes gör det, i vilket fall. hennes första singel på skivan kan man tolka på flera sätt, men jag som har nördat mig med flashback väljer att tolka lite efter hennes lovestories, och i vilket fall; den fastnar på hjärnan. Skönt att det inte bara är på mig då även Mia erkänt att den spelas hemma en hel del.. enjoy:


Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!