it's just my inability to think outside the box, I know

En dag på jobbet:

Fröken: Men om man är på något stort ställe med massor av folk, då kan det vara bra att bestämma en plats som man kan ses på om man kommer ifrån varandra.

"Stina": Men om man inte hittar tillbaka till trädet då?

"Felix": Men man får ju ta en björk!



Två pojkar, 6 år, försöker få ordning på sin lek:

-Du får vara 20 år och pappa.
-Jag vill vara 20 år, då får jag jobba på posten.


Postat av: Lisa

Haha är denna Felix det korrekta namnet? Det låter precis som något som han skulle kunna säga! Vi måste helt enkelt ses snart över en fika så jag kan ta timrapporten :)

2011-01-29, 09:45:16 -
Postat av: cissi också.

barns kloka ord alltså! fantastiskt.

2011-01-30, 16:42:35 - URL: http://ceciliafondin.blogspot.com
Postat av: Marie

jag tyckte den var skitfin! har du sett den? haha, and you know me to well..det var min första tanke under den scenen. "åhh, så fina jordglobar.."

2011-01-31, 13:46:44 - URL: http://marrebarre.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!