High heels have got me falling down on my knees

Nytt år -  Nya tag.
Mitt nya år började med att min farmor dog, det var vad jag blev väckt av den 1 januari. men min pappa påstår att det ska bli ett bra år ändå, så det får vi väl sannerligen hoppas. sen sa Inas Lise visst "ina, vad roligt att din farmor är död, för det är min också, då kan dom ju ses?". och när man som vanligt ser det med ett barns ögon blir det ju lite bättre, nu kan ju både min, inas och Lises farmor träffas och ha lite kafferep i himlen.. :)

Sen måste jag bara säga att jag kämpade i förra inlägget med youtube filmer, när jag sedan fick klart för mig att Mando diaos skiva finns på Spotify, så mycket enklare va?! så HÄR har ni den, och jag vill bara tipsa om några nummer... följande: CD1: #3, #5, #6, #9, #10  CD2: #1, #5, #7 & #11. (okej, egentligen tycker jag alla låtar men välj nån av dom då).

Nu sitter man här med plugg fortfarande eftersom vi inte fått ngt lov (har jag varit tillräckligt bitter över det?) och ska fixa med opponering tills imorn. sen har vi ju individuella också som jag inte börjat med. och imorgon så åker vi mot Gp, ska träna i ktrineholm eller vingåker och sedan en god natts sömn och sedan är det match 5 & 6 beroende på hur det går på första dagen då då.. ni kan väl heja lite på oss iaf? vi skulle behöva bryta en dålig GP-trend..

Lite bilder från ett mycket bra nyårsfirande:


Postat av: cissi också.

vad fin du var i håret!

2011-01-03, 18:51:16 - URL: http://ceciliafondin.blogspot.com

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!