And loving you makes life worth living

Jag tror min blogg håller på att kapitulera. haha, inga "senaste händelser" när man loggar in. helt blankt bara! känns ju fint. eller inte. förlåt men jag finner ingen lust att ens starta datorn längre! jag bara jobbar, läser böcker o umgås med öl & vin på kvällarn (och lite människor till det).

imorgon är sista jobbdagen på dagis för nästa vecka är det seglarskola som gäller! ska bli SÅ skönt att få komma ut på vattnet och umgås med underbara människor, är värt så otroligt mycket. sen är det bara 3 dagar jobb på dagis kvar och sen väldigt väldigt ledig i augusti. det är bröllop och WOW och sånt där annat mys, ska bli skönt det med.

just nu sitter jag o suger på en hård karamell och får ont i gommen.


Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!