note to self

Ännu en fantastiskt solig dag! big like! har haft en ganska så produktiv dag vill jag påstå och detta känns ju mycket bra givetvis. startade dagen med en löptur, var ju inte igår precis, sen har jag ringt samtal till en massös och praktiktanten som ringt några gånger... sen mötte jag upp Jossan för en lunch ch kaffe i VasaParken, alltid lika trevligt. sen kom jag hem och ringde till min praktikplats i Täby, kommer alltså hänga på socialtjänsten både på missbruksavdelningen och bistånd, vilket känns himla bra. att få pröva på fler saker är ju ett plus, och det extra plusset, var ju att hon hette Cecilia, känns ju alltid bra. så 29 augusti ses vi, haha, skönt att det var låååångt fram i kalendern dock.. Dagis ringde också så blir jobb imorn och förhoppningsvis något mer i slutet av veckan, tar gladeligen emot allt jag får! så man går nästan runt o hoppas på att folk ska bli sjuka.. hehe. nåja!

och ikväll ska jag äntligen få min födelsedagsmiddag som jag fick av Emily, Johanna & Sara, bara två månader efter... så blir ng en mysig kväll! blir en ny outfit med nya skor också! tjoho!

Berättade jag att vi var på Bryan Adams i torsdags? jomenvisst, på grönan. det bästa med grönan o deras konserter är att man itne behöver titta så mycket, man kan lyssna och dricka öl bara.. mycket bra. och imorgon ska vi på Me & My Army (kleerups band) ni kan ju spotifya det, ska även det bli mycket trevligt!
Postat av: jessie

Hærligt Cecilia, gøtt go på dig dær :D

2011-06-14, 12:25:39 - URL: http://jessicaelisabethjohansson.blogg.se/
Postat av: karolina

bra uppdateringar. :D jag är hemma!!

2011-06-16, 06:06:38 - URL: http://linapinakarlsson.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!