Vill höra samma sång, där allt blir bra en gång

Så stekande underbart väder!
en helt otroligt full & mysig midsommar och nu jobb! inte superkul att jobba i denna hetta, men är så glad att jag har ett "ute jobb" åtminstone så jag får lite användning för solen! :) imorgon blir det nog gympa o bad i rålambshovsparken, hur bra? typ jääättebra. (kanske lite vin med holm om jag tur..) och på torsdag tänkte jag o sara ge oss på en vända runt brunnsviken (ca 1,3 mil) vi får väl se om vi brinner upp, blir kanske bad på det! egentligen vill jag ju vara på Peace&Love men man får helt enkelt göra det bästa av det hela! :)

ska försöka uppdatera bättre, men när jag kommer hem sent o är helt slut orkar jag inte ens starta datorn, utan läser lite bok som jag lånat. måste kolla nrä böckerna ska tillbaka med kom jag på..


Jag med äcklig bananmjölkdrink. gav jag bort.


och och och VIKTIGAST,  JAG KLARADE MIN SENASTRE TENTA!! ja, man måste få vara stolt när man presterar bra! jag har ni klarat av 2 år utan ett endaste kugg! detta ska firas på lördag med några av mina klassisar på Nicoles inflyttningsfest minsann, big like.
Postat av: Nicole

Heja heja, ni är så duktiga! Ska bli superliciousfun att träffa er på lördag:-))

2011-06-28, 23:29:16 -
Postat av: karro

Grattis till inte en kuggning. :D grymt

2011-06-30, 06:11:58 -
Postat av: Pr

Du är det bästa!

2011-06-30, 13:35:56 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!