jag krossar fönstret, tar mig in i ditt rum

Nu ska jag gå o sova. har som vanligt fördrivit tiden med serier.
var i skolan på föreläsning såklart, och på vägen hem fick jag ett samtal från en mycket välkänd röst men som jag inte hört på sisådär ett halvår. Lilla Emma hade ju hittat hem igen från sin resa och råkade vara i krokarna, så det blev lunch och prataprataprata. yay!

peter är på mäklarringens 30 års fest, får väl se hur det slutar helt enkelt eller om jag måste börja gå skallgång senare i natt...


imorgon smäller det...
Postat av: Marie

sv; nar jag kommer hem sa ska jag visa dig alla tusentals bilder jag har tagid..och efter det, ja, da paborjar jag nog ett valdigt stort projekt tror jag :) jag saknar dig! (blev det nagon skallgang?) PUSS!

2011-03-20, 18:21:58 - URL: http://marrebarre.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!