If you just keep on dancing, then you won't feel no pain

ja jösses vilken dag det blev igår. sjuuuuktmycket bussåkande, en riktigt lång och spännande match och ungefär fyra (osammanhängande) timmars sömn, kan det bli bättre? helt ärligt så med den vinsten vi fick med oss känns det nästan inte så. låt oss bara säga 24-20 och 2-0 i set till svedala, blir till 2-3 och vunnet av sollentuna. känns magiskt och som att vi fick en andra chans. var typ två matcher i en liksom.

fick ju även träffa min tösabit Fin Ina, och LovisaKatten i svedala, och det är ju aldrig fel!

På något vis tog jag mig till skolan (mest tack vare att lovely sara hämtade upp mig) och somnade inte på föreläsningen för att sedan avnjuta en god lunch med mia och en bra promenad som gav lite frisk luft. funderar nu på att hålla mig vaken till kvällen och hoppas på att vara så däckad att jag sover typ 11 timmar eller något. hur tror ni det fungerar?


Jag tänkte också att jag skulle tipsa er om en grej, eller jag skrev ju sist att vi framkallat bilder, typ i tisdagsnatt? och jag tog idag emot bilderna! måste säga att denna sida fungerar verkligen jättebra, har två ställen som jag brukar beställa ifrån, men detta var postfoto jag använde mig utav, och jag tycker ofta att de mejlar ut bra erbjudandet och sådär.. denna gång skulle jag ladda ned deras nya uppladdningsprogram (gratis) och på så vis få 100 bilder gratis. överlag är de prisvärda tycker jag och jag fick betala 2kronor för 103 bilder, känns heeeelt ok måste jag säga. annars har jag under längre tid använt mig utav photobox, där är det också olika erbjudanden, tror man får 20bilder gratis direkt när man registrerar sig, kan även typ samla på sig "gratisbilder" om man får vänner att anmäla sig typ.. jaaaa, ni kanske inte bryr er, men hur kul är det inte att fixa med album, eller bara byta ut de bilder som har suttit i ramarna på väggen superduper länge? jo; roligt. och sen är det alltid kul att inte ha ALLA bilder på datorn, i fall något skulle hända. jag brukar försöka göra någon lite större framkallnig varje år så man har lite..

OCH skiter ni i vilket, så gör det!

nu ska jag ut i luften igen och ned till affären en sväng. måste. hålla. mig. vaken.

Postat av: Anonym

Det va mysigt att träffa dig också, de få minutrarna va värda guld! Dessutom blir jag så imponerad över hur duktig du är, grym! <3

2011-03-17, 18:22:24 -
Postat av: nuffi.

kolla din fb mail!!!!!!!!!!!! <2

2011-03-18, 09:00:59 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!