Är det såhär det känns att va lyckligt, är det inga problem

Härlig helg.
inget regn när vi kom till grönan inte. johnossi var bra som vanligt men tycker det känns lite tråkigt att det inte blir samma känsla som när man är på konsert med bara dom. så mycket folk och inte samma "tryck" liksom, men ändå! fin start på grönan-sommaren! blev såklart en öl och sedan faktiskt vidare för mer öl. dock begav jag o Peter oss hem vid 1 medans halva gänget visst blev kvar ute till tidiga morgonen. fick iaf äntligen sova mina nästan 10 timmar och gick upp halv 12 på lördag för att åka på try-out. det var ju läskigt markant att det var 6 veckor sedan jag rörde en boll. haha, men det var ju lite kul iaf. ska bli spännande att se vad det blir av allt!
Hann hem en snabbis för att sedan möta upp Sara&johanna på trädgårn, mycket gemytligt ställe och jag tror att det kan bli många sommarkvällar där minsann! mys.
sen traskade jag o peter vidare och fick i oss lite mer öl innan vi var hemma igen, ännu mer mys!

Dagen idag var en grådag; perfekt när jag ändå måste plugga! peter hade 5 visningar o jobbade 12-17 typ. så jag fick väl lite gjort iaf. sen kände jag ändå att jag behöva ta mig ut så promenerade bort till drottninggatan, så blev lite h&m och gina.. fick iaf tag på min luvtröja, haha. får se hur länge jag är nöjd. men alltså Gina, jag har ju aldrig tyckt om det och det känns bara som att det typ finns 5 klänningar o välja på o alla vet att de kommer från Gina? vet inte om jag kommer hitta ngt där för mina 300:- presentkort, men kanske får köpa ngt basic eller smycken? nåja, behöver väl inte bestämma mig just nu.

Paj till middag och nu är det hooooooooockey! heja!
Postat av: Karolina

jag diggar jackan cissi!!

2011-05-15, 22:02:48 - URL: http://linapinakarlsson.blogg.se/
Postat av: jennifer

snygg tjej i snyyyyyygg jacka <3

2011-05-16, 12:54:42 - URL: http://jennifer89.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!