But maybe, it was only the sun behind the clouds

Här sitter jag och spanar ut genom det skitiga fönstret, funderar på när det ska bli putsat? nåja. jag pluggar, måste göra gruppuppgiften först, känns så ovärt att lägga ned all tid på detta när man inte hinner skriva ngt på sin individuella. suck. men tanken är att jag måste skriva klart min del innan lunch nu och jag är superhungrig så jag borde skynda på. Efter lunch ska jag lämna ett paket hos posten för Peter hade beställt kläder som inte passade så de ska bytas, sen tänkte jag dra ut o springa därifrån direkt.. och på eftermiddagen försöka att börja på min individuella.. heja!
Postat av: jennifer

kämpa på baby!

2011-05-26, 12:32:04 - URL: http://jennifer89.blogg.se/
Postat av: Kajsa- mamma till Melvin

Japp, nu är en lite röd hane tingad.. Han kommer vid midsommar + - en vecka. Ska bli jätte mysigt!



Haha. Nejdå, jag behöver ine enira er:) Jag vet vad det ligger. Jag festade lite med Lina holmström,Söder, bröderna Mellin och dom en period nör jag var typ 15-16.



Skönt att det känns rätt. Jag tror också på att det är bra att ha bredd på yrkesvalet, om man ledsnar kan man bara byta lite inriktning utan att behöva plugga om..



Jag är undersköterska och har jobbat på hemtjänst och nu har jag en fasttjäst på ett ädreboende på Blidö. Men Jag har sedan en månad tillbaka börjat jobba extra på neonatalen(avd för förtidigt födda barn) på danderyd och stormtrivs! Jag älskar det verkligen och hoppas att jag på ett smidigt sätt kan byta arbete.. Men jag är mamma ledig från Blidö tom januari så jag kan ta en vik på neonatalen efter sommaren nör Melvin är inskolad på dagis:)

2011-05-26, 13:37:59 - URL: http://kajsarosander.blogg.se/
Postat av: Karro

Vilket snyggt fönster. :)

2011-05-27, 07:06:19 -
Postat av: Nicole

Älskar ditt blomfönster! tycker du kan komma och göra lika fint hos mig sen;-)

2011-05-29, 21:42:23 - URL: http://nicolenyholm.blogg.se/
Postat av: Albin

hej hej:D fin blogg:D!



hur mår du? :D

2011-05-29, 21:58:29 - URL: http://nallou.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!