Forever connected through the stars

ELLINORS LÅT:


En sån toppendag med sånt toppenväder! Började visserligen halv 9 så ovanligt tidig morgonen, men tycker verkligen att seminariet gav mig mycket och jag hoppas att fler knutar ska lösas upp med tidens gång. har även kopierat en del böcker så känner mig nästan i fas med detta (observera att det är FÖRSTA veckan på kursen och inte sista;). kom hem strax efter 12 och lunch. drog på mig mina nya löparbrallor från Ullared, och visst gick det, tog en lite längre runda än vanligt, dock höll man ju på att smälta bort i solen, GALET varmt. kom hem och tog en kall dusch. fixade kaffe o bulle och tog med mig dator plus plugg ut på innergården. så fantastiskt underbart! det kändes så bra så jag faktiskti la in en flaska rosé på kylningen... sch...!
Postat av: sara

nästa gång det vankas plugg och rosé så vill jag ha en inbjudan, hälsa peter att soffan är min den kvällen då, och kanske du kan höra av dig till Mats också (för då kan han ju inte göra annat än att säga ja)



ps jag snarkar ds :P

puss

2011-05-11, 20:12:07 - URL: http://www.saramedsinrocktiara.se
Postat av: cissi också.

beställ mig i egen hög person när du vill! ;)

2011-05-11, 21:42:46 - URL: http://ceciliafondin.blogspot.com
Postat av: Pr

PUSS!

2011-05-12, 00:14:21 -
Postat av: Sara

Svar: Tack för stödet!

Åh vad roligt! :D Det ser vi fram emot! :)

Jag ser att du ÄNTLIGEN varit i Ullared!! Visst var det kul? :D Nu ångrar du dig att du inte varit där tidigare va ;) Man får ju en del för pengarna, hehe. Vi ska dit om en månad när vi åker på semester till Varberg (Ullared ligger 4 mil från campingen bara) och jag längtar såååå mycket! :D

Vad hittade du för kul då, kläder? =)

2011-05-12, 10:36:07 - URL: http://sarungen.blogg.se/
Postat av: ellinor.

yehey!!!

2011-05-17, 15:04:51 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!