I need you to need me

Skön att jag gick upp o löpte vid 9 när solen sken, för nu verkar det mest bli grå, gråare, gråast. vi som ska till Grönan idag och kolla på Johnossi! men om man får på sig lite bra kläder så kanske det går ändå. appropåkläder så hade jag ju planer på att ta mig ut på stan idag o köpa mig en munktröja. har ju fått presentkort på både h&m och Gina så tänkte att det är ju kul att spendera pengar man inte har på kläder för att man måste liksom. nåja, kanske tar det på söndag när jag måste plugga.. hehe.

Någon som är bra på att laga punka på cyklar? bakhjulet? känns jävligt omständigt, men tänkte om någon har lite tips innan jag ropar på pappa ;) måste ju pröva först liksom! mitt busskort har ju gått ut nu så kan ju vara bra att ha ett någorlunda bra transportmedel tycker jag!

Lykke Li på Cirkus 2/5

Imorgon är det try-out med sollentuna, hoppas på att det kommer blir roligt folk. ska iaf bli kul att röra lite boll, har ju inte gjort det sen sista seriematchen! så ska bli lite spännande, om det inte är kass väder imorn så ska vi iaf till Trädgårn på kvällen o kanske ta en öl eller ett glas vin eller så! men som sagt, öser regnet ned så stannar jag nog hellre hemma med vinet, vi får se!

Antar att ingen missat att det är fredagen den 13e idag? läste iaf någonstans att det statistiskt sker färre olyckor denna dagen, för att fler folk är försiktiga o uppmärksamma på "faror", man kanske borde ha fler "fredag den 13e", så skulle vi utsättas för färre risker? jag vet inte.. inget har ju hänt mig än iaf, vädret kan man knappast skylla på det iaf.. haha!


Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!