I put a spell on you

Om man råkar sitta hemma själv, eller typ vill ha lite soft bakgrundsmusik, så kan man ju klicka här.
Postat av: Kajsa- mamma till Melvin

Haha, ja vem har intre det:)



Nej, det är inte så jobbigt.. Jag jobbade innan graviditeten på Blidö och det tar typ 50 min dit eftersom att det är slingriga vägar och två färjor, men bara 2 mil. Så bussen från Norrtälje tar typ 45 min till danderyd så det är inte så farligt..



Jag flyttade i december i åttan. Så jag gick alltså klart första treminen i åttan på bällstaberg. Sen flyttade vi till Norrtälje.. Känns på ett sätt som att det inte är så länge sen, men börjatr man räkna är det typ... 8 år sen. hjälp! Hahaha

2011-05-29, 15:54:13 - URL: http://kajsarosander.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!