dansa fastän du inte är här

Den HÄR låg på blogg.se idag, och det är fan inte illa pinkat, eller? galet kanske man också skulle kunna uttrycka det! var mest tvungen att skicka vidare liksom.. haha!

Lång dag i skolan blev det idag, men ändå ganska givande och kravlös, alltid bra. glad att jag sprang innan skolan idag för jag hade nog aldrig pallrat mig ut nu.. men nu ska jag läsa till vårat grupparbete imorn, så jag har ngt vettigt att säga. sen blir det även lunch imorn med sportchefen, får se om han har ngt vettigt att erbjuda!

peter är bara på jobbet jämt o vi får se vad det blir för middag, kylskåpet ekar tomt kan jag lova.. suck!



Ps. hon på gården som varit väldigt väldigt gravid i flera veckor, såg jag just med en barnvagn! känner mig lättad på något vis.. haha! d.s
Postat av: Nicole

Haha, ja, har ätit kyckling och potatissallad också. Men när man är sjuk måste man passa på att äta godis, då har man ju en bra ursäkt:P

2011-05-12, 19:10:42 -
Postat av: Emma

åh, din kommentar gjorde min kväll! tusen tack ska du ha. haha!

2011-05-12, 19:11:16 - URL: http://tightlikeatiger.blogg.se/
Postat av: Camilla 30 år & 8 barnsmamma

Hej hej

Kul att du skrev på min blogg..



jag har skrivit alla födelsedagar p kategorin våra födelsedagar..ler..

Skriver endå här så du kan se.

Cecilia är 12 år blir 13 i juli.

Mathias är 9 år blir 10 i dec

Ebba är 8 år blir 9 i dec

Cilinne är 5 år blir 6 i aug

Erika är 3 år blir 4 i nov

Mikaela vart 2 i feb i år

Robin vart 1 i feb i år

Sophie föddes i mars i år



hehe



ha en jättebra kväll

Mvh Camilla

2011-05-12, 22:23:21 - URL: http://minstorafam.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!