Jag har inga ord för att vi andas, tänker, känner samma sak

Hola! strax läggdags men tänkte bara lämna ett kort inlägg! sol & regn har gått hand i hand idag, som tur mest regn när jag varit inne. två seminarier som vi alla överlevde, skönt. när jag kom hem såg det ut att vara mörka hotfulla moln och jag var SÅ osugen på att springa. gick in o käkade lite mellanmål, läste lite inspirerande bloggar. och vips så tittade solen fram när jag såg ut genom fönstret. dock körde jag powerwalk istället för jogg, men den vändan jag körde rätt mkt förra året o brukade ta ca 1h, tog idag 50 minuter! var rätt svettig när jag kom hem så rätt nöjd ändå. får bli löp imornbitti när jag inet har någon tid att passa, plus att det är så sjukt skönt att ha det gjort på morgonen! behöver man liksom inte fundera mer på det..

Imorgon står såkalrt plugg på schemat men ska äntligen få träffa min lilla Cajsa Berry som jag seriöst inte träffat på ett år, antagligen mer... så det ska bli grymt kul! men då måste jag som sagt köra löp & plugg först så jag kan njuta med gott samvete!

Postat av: Karro

lycka till med springet. :)

2011-05-17, 07:23:45 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!