I've got some news for you

Lördag!
Jag har cyklat hem min cykel från mörby imorse. cyklade ju dit den igår där peter kom o hämtade mig o så var vi hos hans föräldrar och lekte med felicia och sådär, blev alltså inte löp igår o inte idag men istället cykel ca 1,4 mil.. kom iaf hem och tog en dusch och sen mötte jag upp min vän EmmaW, vi gick på stan en del och jag använda min presentkort, heja! ni ska givetvis få lite smakprov på det jag handlat, dock inte på mig, haha, så antar att det kanske inte ser så snyggt ut, men hoppas på att det ska göra det till ett par klackar iaf! vi käkade även lunch och sen följde jag henne till Östra. och det är fan lättare sagt än gjort att ta sig fram i stan idag, Stockholm Maraton och typ HUUUUR mkt människor som helst som springer på alla gator men också huuuuur mycket folk som helst som ska titta på, och kanske ännu roligare springa mellan olika ställen i stan för att se någon annan springa förbi? ser mycket lustigt ut iaf.. haha! sen har jag handlat lite mat och sådär. men nu är jag hemm ai min ensamhet eftersom peter är o spelar fotboll o sen ska få grilla o se på mera fotboll. jag ska göra ett ärligt försök att plugga (igen...) och sen blir det brie och unga mödrar! tjoho!

1. 2. 3. 4.

1. Gina, alla kommer ha den, verkar vara slut typ överallt = fan. haha, exakt just därför jag hatar Gina.
2. vit ballongklänning från Ullared
3. Linne från Gina, med snöre som man kan knyta runt halsen om man behagar.  Shorts H&M
4. långklänning från Ullared

jag kommer säkert ta egopic när jag väl har detta på mig för att gå ut så får ni in action också ;)

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!