It's never too late

Postat av: Pr

.: Om jag hade lite kraft kvar att ge dig

Om jag hade lite hjärta att dela med mig

Om jag hade lite kärlek så var den till dig

Om jag hade lite kraft kvar att ge dig

Om jag hade lite hjärta att dela med mig

Om jag hade lite kärlek så var den till dig

Så var den till dig :.

2011-09-15, 23:04:54 -
Postat av: Sara

Svar: Jaaa, jag vet! Kan inte fatta det själv ibland. Att jag har barn. Två barn. JAG har två BARN... Av alla människor som finns i hela hela världen så finns det två små småttingar som bara är mina (och Fredriks). <3 <3 <3

Tack för dina fina ord. :) <3

2011-09-16, 23:20:00 - URL: http://sarungen.blogg.se/
Postat av: Bokhunger

Hej!



Jag vet inte exakt hur många stycken vimplar jag gjorde. Tror det var 12. Mina vimplar finns till salu får reapris 140:- inklusive frakt;) om du inte vill göra själv. Mvh

2011-09-17, 21:14:31 - URL: http://bokhunger.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!