Och jag, jag står maktlös inför kärleken igen

Well, igår var det ju ingen mindre dag än min födelsedag! Med tanke på fest både fredag och lördag så kändes det fint att åka hem till mamma & pappa (då min mor+farbror fyller år i veckan) och käka bullar o kakor. Sen åkte vi också och köpte pizza så det var riktigt lyxlir igår! Fick ju en del fina saker, och bidrag till festivaler och sådär.. Men ganska kul var ju detta:
ser ju nu att bilden var rätt skitdålig, men ni hajar ju, den ena har jag köpt som mamma skulle ge mig, den andra har min moster&man köpt, verkar som de känner mig rätt väl. Kommer bli fint till löpningen. fick även dessa:
haha, ett par bling-hörlurar med rosa & nån sten. och sen äntligen ett par bra löparlurar! in i örat men ändå runt så de ska sitta på plats. Jag lär ju återkomma när första rundan är gjord!
sen fick jag lite bodyshop grejor av mor min, den här Moringa doftar verkligen ljuvligt. Sen fick jag en make-up träff för 6 pers, så man får anmäla sig som frivillig gärna!
mina underbara skor som jag fick av Josefin i fredags, dom ville även min mor ge berättade hon igår, så det var ju alldeles underbart!
och sen såklart, lite av det goda i livet! två flaskor rött och mörk choklad, muuums!

Och tack allihopa för alla grattishälsningar! och tack lilla Johanna för att mina "motivationstips" kunde hjälpa dig iväg på löpturen igår, gör mig glad!

Nu ska jag iväg o träffa Lova o kicka igång träningsvecka!
Postat av: josefin

FRIVILLIG!!! Tor jag ;) vad innebär det? att man får en genomgång vad man passar i för färger osv? eller blir man sminkad? :) behöver vi utan presentkort betala nåt eller snyltar vi på ditt? :D

2012-04-20, 21:22:30 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!