Det slår mig när jag ser dig gå iväg, så rak i ryggen så mjuk i hållningen

kent i söndags sjöhistoriska, självklart lika grymt som vanligt. Levererar A L L T I D. Sjukt vad musik kan fylla en med. Underbart. 
 
TORSDAG! har känt mig väldigt glad idag på jobbet för så nära fredag som vi varit idag har vi ju inte varit på hela veckan! Så det känns himla fint, förmiddagen gick fort för det var fullt upp, ja eftermiddagen var ju inte så lugn den heller, kändes som jag jobbade av allt så det var tomt när jag gick hem, fast att jag har en dag kvar.. men då kan man ju inte påbörja så mycket...hehe.
 
Ser mycket fram emot Kräftskivan som Josefin & Johan ska ha imorn (hemma hos min mormor&morfar..haha), jag har pyntat med julljus, fixat med långbord och stolar, hattar, lyktor - you name it! Nu hoppas jag bara att det inte blir regn.. eller ja, det finns ju tak och infravärmare, men blir ju lite kyligare med regn. Men man vill ju så gärna kunna sitta ute, så hoppas alla klär sig varmt och så får vi ta med lite fler filtar.. Blir nog bra. Gott med kräftor!! Ska försöka komma ihåg o ta massa bilder så det kanske kan hända ngt kul här på bloggen...
 
På måndag har jag äntligen en veckas semester...! wihoo!
 
Nu ska jag återgå till unga Mödrar..hohoh.. Säsong 14 avsnitt 9...

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!