Sometimes the blues is just a passing bird

Blev ett ganska bra gympass igår och känner i ryggen och på sidorna, så det känns fint. Sen när Peter slänger ur sig att han ska jobba sent ikväll så tänkte jag att det skulle sitta fint att gå på friksis-pass eftersom det var ett tag sen. Så blev gympa 17-17.55 och sen ett corepass på det från 18-18.55. Så skönt med det gympapasset för är en ung tjej som har grymt tempo o man får fasen inte ned pulsen en enda gång under passet, så ett riktigt svettigt sådant. Sen kan man köra lite lätt styrka med fokus på mage/rygg med coren, ett mycket bra upplägg anser jag. Så är man ändå klar på två timmar och kanske bastar lite på det!?

Ska även lyckas skriva ett PM som ska vara inlämnat fredag morgon, och idag har vi träffat våra handledare och fått intervjuerna så dessa skall transkriberas, plus att vi lånade hem en del böcker idag. Så det ska läsas lite innan jag beger mig mot friskis.. tjoho!


Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!