I don't want anybody else

Just hemkommen från volleyträning i Sollet..middagen var färdig o nu borde jag verkligen pallra mig in i duschen..är ju så skönt när man väl kommit dit! Då vill man aldrig ut istället. Blev för övrigt väldigt glad när jag kom på att jag faktiskt var på det där svettiga gympa-passet i tisdags, vilket betyder att jag inte hade varit "ledig" i två dagar som jag trodde. Imorn blir det äntligen lite gym med Lova. Eftersom helgen lär bli lugn så kan man säkert få in lite träning där med. På lördag förmiddag ska jag & Peter på brunch/frukostbuffé som han fick av mig på alla hjärtansdag, blev så inspirerad av Mia som varit på det och det finns ju inte mycket som är godare än god frukost (ni såg ju länken nedan) och så är det mysigt att göra något extra en annan tid på dygnet än vanligt tycker jag! Peter gav mig en hotellnatt (!) som vi ska få till när tillfälle ges.. jag tycker om att ge bort saker som liksom kommer fram senare. Vi har ju lite för vana att ge bort konsertbiljetter till varandra, och det är så kul att först få presenten och bli glad och sen några månader senare så ska man dit och då blir det födelsedag/julafton igen typ. Like.

Jo men jag fick ju ett jobb här i veckan, ett jobb som faktiskt har med min utbildning att göra. Är ju inte där man måste jobba (socionom är sjukt brett)  men känns himla himla bra, var ju ett av två ställen jag gjorde min praktik på och jag kommer få jobba lite åt min handledare så det känns grymt bra då vi kommer mycket bra överens. Ska försöka hinna med 4h i veckan, alltså en halv dag. Låter inte så mkt, men ni vet restid & C-uppsats kan bli hur som helst. Men det skönaste är ju ändå att det kommer betyda lite "säkra" pengar varje månad, vilket jag veeeerkligen ser fram emot. Är otroligt pank för tillfället så längtan till den 24 är stoooor.

Så när jag då fick ett jobb så beslöt jag mig för att köpa de där skorna som jag föll för i Lund.. Lite mer vår/sommar men fungerar ju bra om man t.ex. ska på 30-års kryssning kommer de fungera prima! jaaa, klar ni ska få en bild, eller två.

jag är ju ingen mästerfotograf som ni märker men..hoppas ni förstår!
Postat av: Karolina

Jag såg din kommentar. Du är grym och otroligt cool. :)Tack kära du!!

2012-02-19, 17:00:43 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!