It doesn't matter baby 'couse you're overreacted to

Jag skrev igår om att min tanke inte är att bloggen ska bli någon träning-/hälsa-/freakblogg, men att det är väl lika bra att skriva om det som inspirerar för tillfället? plus att det nog är fler där ute som i början av året har satt upp lite mål för sommaren ;) Finns ju otroligt många och förmodligen mycket bättre riktiga träningsbloggar, så detta för mest vara lite för tillfället som sagt. Kanske för att mina olika perioder never lasts for long... hehe.

Hade också skrivit tre tips för hur man tar sig till gymmet/träningen de dagar det känns jävligt segt och motigt. Men som sagt, allt detta får ni (om ni har tur) en annan gång, när jag kommer ihåg vad jag skrev och orkar skriva det igen..

Har för övrigt tagit lite mått på olika kroppsdelar, alla "nu för tiden" vet ju att vikten i sig sällan säger särskilt mycket. Även om det är trevligt om något händer där med. Då jag egentligen skiter i vikten, men gärna blir lite mindre på mina ställen så tror jag att det är bättre så, värt att prova iaf! Sen är väl frågan om det blir någon skillnad..meeeen, det beror ju bara på hur hårt jag jobbar och hur jag äter, så det ligger ju helt i mina händer!

Imorgon skall jag lämna blod och käka frukost där tänkte jag. Sen ska ta mig ut till Farsta för att försöka få lite plugg gjort. Sen råkar det ju vara fredag och underbara SaraRöd fyller 23 år, så det kanske blir lite middag eller tårta i sollet en sväng! Hon började jobba 06.00 på lördag så blir väl inge superdrag precis!

Nä, sängen kallar. snart iaf.
Postat av: Hannah - Colin 4,5 år och Evelyn 3 månader

Men Gud. Jag känner att jag behöver träffa dig.

2012-02-03, 10:39:14 - URL: http://detvackrastesomfinns.blogg.se/
Postat av: buy essays

This situation is a lesson for me

2012-02-05, 12:51:06 - URL: http://buy-custom-essay.org/index.php

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!