But if you wanna come back it's alright, it's alright!

Så har ännu en helg passerat. Tiden går så fooort! i fredags var det träning till typ kvart över nio och sen hem och äta våfflor! kändes lite lyxigt.. Sen var det sängen i hyfsad tid för jag hade ju morgon träning igår 9.45, och jävlar vad svettigt det va! under alla år har jag aldrig varit med om en morgonträning som varit så jobbig! Till viss del för att jag varit sjuk men var inte bara jag som var slut efter..och den skulle liksom vara uppvärming för matchen? Nåja, den verkar ju gjort susen för vi vann ju matchen som spelades lite senare med 3-0 så det var ju bra.

Ned till prisxtra och köpa lösgodis för  3,90...hoho, farligt! och Peter säger "vi tar en varsin påse" jag typ "fattar du hur mycket godis det blir då?!" och så tog vi två. Haha, well well. Idag är ju sista dagen tills nästa helg så.. är så sugen på att träna hååårt nu denna vecka efter att ja var sjukling förra. han ju med 4 pass ändå, men volleyboll känns inte riktigt som träning för mig... Veckan börjar bra med nytt upplägg i mitt & lovas gymmande, så blir nog fint! Ska till fasching imorn på lite AW då min bror visst ska spela lite skivor där (dj'a eller vad man säger?) så jag o Peter kommer nog förbi och visar vårt stöd!

Idag har jag varit ganska så effektiv, eller kanske mest social, men det är viktigt det med! tog en långpromenad med Johanna (du hamna inte på fb, du hamna HÄR) som var hemma över helgen, så. fint. väder. Visst det kanske blåste lite och var snorhalt på sina ställen, men soooolen, hallelulja! verkligen underbart. Som johanna typ, fin tjej.

Sen dumpa hon mig typ halvvägs hem och jag gick hem till mormor&morfar där mamma&pappa var. Morfar var mest sängliggande men jag tog med mig mormor ut på en lite promenad runt kvarteret för det var ju som sagt så fint ute och stackarn kommer ju aldrig ut ur huset...

Sen lämna m&p mig hos Peters syster och där vaknade Felicia typ när jag kom som var lite seg till en början men sen kom hon såklart igång den lilla stjärnan. Styr alla med järnhand, så därför sitter vi mest på golvet eller som på bilden; ligger. Idag var det väldigt mycket björnen sover och "inte FAAARLIG bara man är FAARLIG.." och annat sött. Sen åt vi lite fisksoppa som var mycket smarrig, förbi mina päron medans Peter tränade och sen heeeeem. 

Antecknade ni? var så mycket viktigt som fick nedskrivet där uppe.. hmm. förlåt. men ni ska få en bra låt istället.

typ den här:

eller den här
Postat av: Jennifer

jag vill också ha våfflor, muuuums! var alldeles förlängesen. har inte ens ett våffeljärn!

PUSS PÅ DIG!

2012-02-27, 09:24:05 - URL: http://jennifer89.blogg.se/
Postat av: Johanna L

Haha. Det är okej att jag hamnade här eftersom du skrev att jag var fin. Och för att min ansikte inte syntes ;)

2012-03-02, 07:35:37 -
Postat av: Hannah - Colin 4,5 år och Evelyn 3 månader

Antecknat!

2012-03-02, 18:07:07 - URL: http://detvackrastesomfinns.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!