Du måste tro det finns nåt episkt över dig

Min plan var att ha 10 sidor skrivna igår, så att Peter kunde skriva ut när han var på jobbet. Så mycket lättare att läsa o hitta alla fel (har inte ens ett rättstavningsprogram...). Efter ganska exakt 12h så var Peter hemma igen från fotbollsturnering och då fick det vara nog. Idag är som sagt planen att fixa framsida, sidnumrering och referenslista, låter enkelt men är alltid ngt skit som inte ska fungera osv..! vore bra om jag kunde få texten att flyta lite iaf, nu är det mest spridda stycken men men. Förhoppningen är att jag svarat på några av frågorna i alla fall så det bara blir lite komplettering..

Nu ska jag ta en dusch o sen promenera till skolan o lämna tillbaka en bok som är försenad och den måste vara där innan 9 på måndag, och då är min plan att sova så går jag dit idag så slipper man ju det.. Borde boka tvätt-tid också.. kuljul. Det viktigaste är i alla fall att ha 10 sidor att lämna in, sen kanske det är kaos o skit, men då har man i alla fall försökt.

Postat av: holm

jag vill se många inlägg i din blogg! gillart

2012-01-15, 16:58:28 -
Postat av: elin ♥ jävligt jätteGravid ♥

hehe tusen tack! dina ord värmer ♥

2012-01-15, 20:26:38 - URL: http://flieo.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!