Happy new year, May we all have our hopes, our will to try

jaha ni, då var det 2012 alltså. Hur "känns" det då? jaaa, från min synvinkel så är det väl som vanligt. dock får jag nog lite mer ångest för varje år som går, att tiden går så fort. Jag ser på mig själv och undrar vad jag gjort av tiden som givits mig egentligen.. Visserligen försöker jag leva mest här & nu, eftersom jag senaste åren allt för många gånger fått befara hur bräckligt livet är. Men ändå kan jag inte låta bli att önska att jag ska åstadkomma något storslaget, frågan var mest vad för något..

Visserligen har jag bara ett år kvar på utbildningen, ett år som känns helt enormt långt iof.. men då är jag ändå färdigutbildad vid 23 års ålder, vilket såklart känns bra. Men samtidigt så känns det ju inte superlockande att ha jobb resten av sitt liv framför sig. Meen, det går ju inte att göra så mycket åt. Slänga in några mammaledigheter och sådär bara (blir ju rätt mycket vabb då också ;). Dessutom är det ju skottår och då ska man inte starta företag, gifta sig eller skaffa barn, så det lär ju bli ett väldigt stillsamt år..

Tog väldigt lite bilder på nyår. Men bjuder på dessa tre.

Bästa trion.

Bästa paret.

Fjärde nyår i rad med båda pinglorna ovan. Kan inte bli annat än bra. I år hade vi förstärkning av Patrik, Nathalie och Johanna också. alltid så bra bilder med superblixt.



Hade i alla fall otroligt roligt och skrattade så jag knappt fick luft. Det tycker jag är bra betyg.


Nu är Peter i london och jag är gräsänka tills på torsdag. Ska verkligen försöka få lite plugg gjort mellan alla seminarier denna vecka, pust stånk och stön.
Postat av: jennifer

gott nytt älskade du!

2012-01-03, 17:11:25 - URL: http://jennifer89.blogg.se/
Postat av: Karolina

ni är ett mycket stiligt par. :)

2012-01-16, 21:59:41 - URL: http://linapinakarlsson.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!