I'll follow you into the park, through the jungle, through the dark

Jag försöker förklara för Peter att jag nog har tenta-koncentrationssvårigheter. lite likt ADHD, rycker i ben och armar och vet inte vad jag ska göra för att kunna fokusera.. fokusera i mer än 40 sekunder. Det är något otroligt, vet inte hur det går till och det är otroligt frustrerande. Jag vill så gärna, men har så svårt att komma igång och hitta orden. Tänker ännu en gång att "det kan inte vara så farligt, jag har ju klarat det alla andra gånger" och hoppas att det ska fungera.

Nu funderar jag mest på om jag ska dricka lite mer kaffe idag, göra mig en latte med mjölkvispen som Peter fick i julklapp. Fick faktiskt en hel del fint i jul. Man blir så glad av saker. Sorgligt men sant. men å andra sidan så värdesätter jag ju människor och handlingar mer, så är nog lugnt än så länge. och nu känner jag att jag börjar svamla iväg här. Ni får en sjysst gammal låt, den blir man väl pepp av? night.

Postat av: Fläskkotlett

2012-01-12, 11:10:15 -
Postat av: Fläskkotletten igen...

Jag har också koncentrationssvårighet i tentatider och funderar allvarligt på om jag inte drabbats av alla möjliga bokstavskombinationer, jag håller tummarna för dig iaf! :) <3

2012-01-12, 11:11:06 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!