Som att kasta en sten högt över taken och klättra dit ingen kan nå

Ännu en sån där vecka som man bara vill radera innan den ens har börjat. eller ja ni vet, en helvetesjävlaäckeltenta som man inte har en aning om var man ska börja på. Jag vill mest ha lite rader (typ 10 sidor) att lämna in, jag har märkt att jag mindre och mindre bryr mig om vad jag faktiskt skriver. Kanske för att senaste tentan bara kunde resultera i G eller IG. Vilken vi fick svar på idag sisådär 6 veckor efter att vi lämnat in den, suck alltså.

Men, ni vet jag är en positiv människa, oftast. Bara ibland som jag vill gnälla lite, kommer främst ske på lördag och söndag (kanske mest söndag runt 23.30 när det är 30 minuter kvar att få ihop allt) men i alla fall. Jag och min klasskompis Lova har ju insett att vi båda har friskis-kort (med lite hjälp av Mia) och är det inet lättare att masa sig dit när man är två? jomenvisst. Kul för mig att bryta lite i mina vanliga pass och köra lite gym där programmet redan är klart. Sjuk jävla träningsvärk i alla fall, var ju inte igår som jag gymmade om vi säger så. På onsdag ska vi på cirkelfys med, vilket alltid är otroligt bra utpumpning, svettas som ett djur osv. Blir nog lite volleyboll på tisdag och torsdag också.  (No excuses ni vet. Går snabbare än man tror till sommar 2012!)

Mer roligt; Sara Mild bjöd in till bowling på fredag. Perfekt bryt i mitt panik-tenta-skriv. Vi blir väl som sist typ fyra par och en del öl på Marions, mycket bra.


visade jag mina julbakverk? minicupcakes med mjukpepparkaka och creamcheese frsting..mums!
(passar bra ihop med fokusen på sommarkroppen;)

Nu blir det sängen. gör ingen nytta ändå. Redovisning imorn. tjoho!
Postat av: Jennifer

HEJA CISSI! <3

2012-01-10, 10:03:48 - URL: http://jennifer89.blogg.se/
Postat av: Sara

Hihi :) Ja det kommer nog gå jättebra, det gör det hittills iaf :) Det enda jag oroar mig för är ifall hon ramlar o slår sig, då vill hon bara bli tröstad av mig eller Fredrik, o tänk då när hon ramlar o vi inte finns där! Måste kännas hemskt för henne :'( När vi har varit borta hos andra o hon har slagit sig så har hon direkt kollat vart vi är o springer till nån av oss, ingen annan får trösta henne. Lilla gumman. :(



Söta kakor :) Hur mår du?

2012-01-11, 12:47:47 - URL: http://sarungen.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!