i skuggan av din stolthet skall jag resa mig och gå

Har haft en toppendag på förskolan, verkligen. Så mysigt att träffa alla och det var faktiskt bara 3 nya barn och alla var småsyskon så det var rätt okej ändå. sen var det ju korvstroganoff till lunch så det var ju rätt okej det ändå. Är så bortskämt att få mat på jobbet! Jag kom ju direkt från gymnasiet till förskolan så jag har itne behövt göra matlådorn förens jag började skolan.. och nu lär det väl fortsätta resten av livet...buhu..

Idag var jag förbi Åhléns och köpte 6 vattenglas (som jag tänker att man ska ha till vin liksom) för halva reapriset. Så fem spänn styck och snygga med! Så det kändes lagom. Just porslin och sånt där är kul att köpa på rea tycker jag. Jag har ändå inget dyrbart i mina skåp (kommerkanske i framtiden..hoppas jag) så det rä kul att byta ut lite och inte bara ha ikea...eller byta ut och byta ut..samlar mest. haha. nåja.

Ikväll ska jag till min gamla handledare som jag hade på praktiken. Hon är ju inte min handledare längre men känns liksom lite väl att kalla henne min vän. Men ska i alla fall cykla över till henne vid 18 snåret och då står middag på schemat, blir nog trevligt! Blir ju lite konstigt när man suttit på samma minirum till och från i 15 veckor och typ pratat konstant och sen inte ses på lika länge typ.. meeen, nu så. Ska nog ta mig en vila på soffan innan, min MÅBRA tidning som jag fick i julklapp av Peter syster trillade in igår så blir nog lite läsa. ska se om jag kan hitta något att sprida vidare till er sen..

Visst blir man glad när de väljer att döpa färskost till Fitness Joghurt! ;)

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!