I'm old but I need you as much as yesterday

Herregud vilken helg det var. Ja det är ju redan torsdag så snart helg igen. Men var middag i fredags med Johan&Josefin, och det det blev verkligen en helkväll. Vid tre-tiden började vi spela rapparkalja och de åkte väl hem runt halv fem.. mycket trevligt! Men eftersom jag åkte hemifrån vid sju på morgonen på fredagen och jobbade hela dagen så var jag rätt slut på lördagen. RÄTT slut, helt slut snarare. Vid halv tre på eftermiddagen pallrade jag mig upp och så åkte vi ut till Peters syster och käkade tacos, (för övrigt hade jag taco-rekord förra veckan: FYRA GÅNGER) sen åkte vi till min bror där det var inflyttningsfest, så ja, partyt började igen. Kom dock hem tidigare då vi lyckades springa och skrika på roslagsbanan som väntade på oss...snällt.

Veckan har varit full med skola, vet inte om vi fått så mycket gjort egentligen, men kanske har man blivit lite klokare (eller missat ngt viktigt). Tentan jag lämnade in för snart två veckor sen kommer förmodligen redan på måndag. Så kan vara lite skönt att få det avklarat så man kan fokusera mer på nästa grej tänker jag.

Idag innan skolan så mötte jag upp Lova och så körde vi hennes gympass, mycket bra. Hon hade även köpt ett nytt linne på stadium till kanonpris i "helt underbart material", såklart så blev jag så sugen att jag efter skolan åkte och köpte ett till mig själv..då fick jag ju även samtala lite med Josefin och det var ju inte heller helt fel! Lova hade ett svart linne och fanns rosa och blått också att välja på. Jag hade ju just fått ett svart linne av Peters syster och rosa fanns inte i min storlek, så blev ett blått! Tänk att man kan bli så tränings-inspirerad bara av att köpa nya träningskläder... Jag och Lova hade bokat in ett konditionspass imorgon men så ringde de från förskolan och undrade om jag kunde jobba och tyvärr är pengar inget som jag har speciellt gott om och får passa på när de behöver mig samtidigt som jag är ledig från skolan!

Nu är ju inte linnet i sig så där otroligt fint. inte såå fint som det jag fick frn SaraRöd och New York till exempel, men det är så in i helvetes mjuk o skönt alltså. Ser fram emot att få svettas i det! Rekommenderar folk att köpa det även om ,man bara vill sitta hemma och mysa i det... Brukar kosta 349 och kostar nu 149.. ja ni hör ju!

Peter är och käkar middag med Patrik & Karim men jag hoppas att han kommer hem snart..ska som sagt ut till sollet och jobba 8-16 imorgon. Sen är det heeelg! åker nog upp till landet och andas frisk luft och tar en paus. Längtar.
Postat av: Ina

Du är flitig du. Jag kan tänka mig att följa med till landet, går det bra? ;) Jag längtar efter dig, men snart kommer du ju söderut! Wihooo! <3

2012-01-27, 09:26:23 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!