.

 

Viktigt faktiskt. nr. 15 framförallt. Det finns alltid nyttigare alternativ. En sak jag känner mig lite irriterad på, det är att alla tidningsomslag tjatar om "mirakel dieter", oftast är de alla väldigt lika och oftast känner jag att jag redan lever efter dessa simpla dieter, alltså typ välja grönt, fullkorn, ta trappen istället för rulltrappan etc etc.. när kan någon jävel skriva om "de sista 5 kilona"? Det är ju faktiskt först DÅ som problemen uppstår..?! Nåja. medans jag väntar på svaret tar jag väl ett glas rött till....

Postat av: Erika

BRA!!!

2012-03-30, 20:04:36 - URL: http://erikafredlund.blogg.se/
Postat av: holm

alkohol har jag hört... men det kan väl 5 kilo vara värt? ;)

2012-03-31, 10:18:39 -
Postat av: karro

bra tips. :) jag får dåligt samvete så mkt du tränar. :)

2012-04-02, 20:16:50 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!