And you, you were all that I want

Är redan less på att vara gräsänkling. Är less på plugget som bara kommer bli värre och är less på att inte få träna skiten ur mig med Lova.

Men den tiden kommer väl sen ändå. Nu är jag trött så ska bege mig mot sängen (med plugget såklart). Imorgon ska jag jobba och ha min första alldeles egna klient. Håll tummarna för mig. Sen blir det antagligen lite plugg innan det är dags för kvartsfinal 2, där behöver vi också lite tummar, eller varför inte komma och heja? 19.00 i Satelliten går matchstart.

Blev en Cissi middag (som Peter är glad att han missade) med det som fanns hemma. Blev typ en grönsaks-&tonfisksoppa. Den gick fint ned. Tänkte koka ägg till frukost imorn så kan ju koka ett extra som man kan ha till lunch-soppan. Äh. fan vad tråkigt jag är. gonatt.

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!