I need a miracle

Sitter med plugg nu. Läsa, ändra, vad saknas? vad ska man lägga till? You name it. Finns ju lite att göra. Inlämning 12.00 imorn, Let's go! Sen är det match 19.00.
Peter kom äntligen hem igårnatt. Sent. Och jag som skulle upp o träna till 10. Såklart var det dubbelbokat så fann inget halltid till oss, suck. Blev promenad, snack och gym för de som var sugna. Peter jobbar hela dagen lång idag och jag har ju då tid att plugga. Måste kila ned i tvätten strax o hoppas på att ingen tvättar så jag hinner köra matchkläderna innan den eventuella onsdagsmatchen. heja!

Lite sol & sommar vore inte fel!

 

Postat av: Anonym

Vacker utsikt. Längtar kanske liiiiiite! ;)

2012-03-18, 17:04:14 -
Postat av: Pr

Slapp man bara flagorna så skulle jag inte banga på lite mer sol.



Puss därinne!

2012-03-18, 22:27:24 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!