We look so good together

Det känns tamejtusan som att våren är på igång. Solen strålar mest  hela tiden, och visst det är väldigt varierande grader under en dag, men när man sitter i solen och behöver ta av sig jaaackan. Det är härligt det.

Igår var det ingen träning utan bara götta sig med Sara Röd, först med massa sol ute vid Edsviken och sen gjorde vi en grymt god kycklingsallad (med allt och lite till). När vi nästan hade smällt maten så gick vi på efterrätten och bubblet! På en onsdag! Livet är till för att njutas av, inte sant? Laddar lite inför helgen också med kryssningen och allt som kommer att slörpas i sig där.. haha.

Idag har jag och RockSara suttit i skolan och för typ sjuttioelfte gången åkt och hämtat ytterligare 5 böcker på bibblan, vi har ett eget bibliotek nu, och ändå kommer vi ingen vart!? Mycket märkligt.. tror det kan ha och göra med att man måste läsa böckerna också..hm.. Ska iväg och träna volleyboll ikväll, hoppas på ett betydligt högre tempo än sist. Sen måste jag klippa lite i en kjol som jag ska ha med mig på 30års kryssningen, se om det blir ngt att ha på sig, vad tror ni?

Har för övrigt lagt kamerabatteriet på laddning så hoppas på att ta massor med bilder i helgen. Ska se om det ligger ngt gammalt på minneskorten också.. spännande. Använder ju nästan aldrig kameran längre...


Haha, mina sötnötar gör sig ju mycket bra på bild tillsammans! :)

Var en del sommarbilder där helt klart. Kan glädja någon att jag funnit dessa!

Off to practise.
Postat av: Ina

Fantastiskt motiv måste jag säga. Vi visar oss verkligen får vår bästa sida båda två! :)

2012-03-02, 12:56:07 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!