Det fanns ett ljus som aldrig släcks

Känner typ hur jag blir dum i huvudet av att sitta och frysa i en källare och se hur alla ungar har utegympa genom fönstret. Snoret pluggar igen andningshålen och halsen river. Låter det inte härligt så säg? Men idag när jag kom hem vid halv 6 så käkade jag en skum middag och sen tog jag cykeln till början på drottninggatan och så promenerade jag till hm. Behövde köpa ett par badbrallor till min nya bikiniöverdel, sen hade jag kollat på lite klänningar och tunnikor. Dock blev det två klänningar istället. Väldigt diskreta för att vara jag. Har ju kommit på som fattig student att det kan vara bra att köpa kläder som man kan använda mer än en gång...
Jag vet att jag skulle behöva hälla en färgburk över mig för att kunna bära upp dessa, men det är min plan att ha gjort det senare i sommar. Har jag sagt att jag ska till Mallorca den 16 juni? ÅH, som jag längtar. en riktig jävla charter. Då är jag helt klart med skolan innan sommarlovet och det kommer bli så skönt. Sen vet jag också att jag inte direkt har någon sjysst bakgrund eller pose, men det är ju sånt man får jobba på ni vet..
Postat av: jennifer

looking fab och fy bubblan vad najs med mallorca! och PUSS på dig.

2012-05-22, 22:21:36 - URL: http://jennifer89.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!