Everyday breathing your love


Har jag sagt hur viktigt det är med vatten? jag försöker få i mig minst 2liter om dagen, ofta känner jag mig uttorkad om jag inte får i mig det. Det är bra för ämnesomsättningen också! Rensar ut slagg ur kroppen. Tyckte bilden var himla smart om man har svårt för det där.

Var helt enormt svettigt igår på cireklfysen. och efter cellprovtagningen 8.30 (som tog sammanlagt 5min från att jag kom in till kliniken & när jag gick ut) så stack jag direkt till friskis som låg precis bredvid. Blev cardio idag, var tungt redan från början, mina ben är sjukt sega/trötta. Blev 15min löp, 15 min crosstrainer och 15 min cykling. Sen avslutade jag emd typ 5min på trappmaskinen. My god vad man kan träna ass där alltså!
Postat av: Jennifkr

Du imponerar mig så och nästan får mig att längta hem till gymmet! Älskar dig!

2012-05-11, 15:09:06 - URL: http://jennifer89.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!