You're gonna find, this heart of mine

Har ni sett! Fina Karro hjälpe mig att länka instagram till bloggen! så då får man dagsfärska bilder även om jag inte hinner blogga... Cissiluskan heter jag där för övrigt. Har kanske inte riktigt kommit igång med det helt och fullt men jag jobbar på det.

Fast mest jobbar vi ju på uppsatsen nu. Måndag inläming. Även om vi får fin respons av våra handledare så har de ju också försagt sig med att de handledde uppsatser förra året som de tyckte var jättebra men som inte fick så bra betyg av examinatorerna.. haha! Så om de säger att det är bra, så är det väl okej. Nåja. vi har en del grejer kvar att pilla på och sätta sista tuchen på, men vi ska ju sitta från 9 imorgon til ca 18, och antagligen samma om inte längre på söndag. Sen lär vi ju sitta i skolan till 24.00 på måndag när det är inlämning, heja!

Så en fredag som denna så kom man hem vid 18 när tvätttiden började, så starta igång det och käka lite matlåda medans Peter roar sig på AW...Sen tog jag en promenad till Lidl och gjorde lite fynd! Äh, ni får en låt istället.

Varför inte en nostalgi-tripp!? Här kan ni dansa lite, ni som druckit lite öl.







Okej jag dansade lite med...
Postat av: o

det blev ju grymt bra!!!! :)

2012-06-04, 21:33:34 -
Postat av: karro

det var jag :)

2012-06-04, 21:34:41 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!