somliga ljus brinner aldrig ut


Här får ni ett exempel på att den där oskar är för himla kass live! jaja, det är klart det är trallvänlig radiopop, men killen får ju anstränga sig till max med rösten och ändå blir det inet bra? kanske därför jag gillade snook bättre, då snackade dom ju. haha. missförstå mig rätt, jag  gillar studioverisioner av oskar linnros (gillar daniel adams ray också), men ni kan ju bara youtubea honom så ser ni hur taffligt det där med liveframträdanden är..

Jag har ont i halsen o är tjock i huvudet som jag varit sen i söndags. proppat i mig Cvitamin och sovit många timmar. känns okej på dagarna men när man slappnar av så vet ni ju hur det går.. luften går ur en. har dessutom jobbat från halv 9 till kvart över 5, vilket verkligen är en heldag för mig.. men barnen var snälla som vanligt och så var det ju hamburgare till lunch, så det gick fint. men var inte hemma förens vid 6 och då dog jag i soffan, lyckades koka ägg iaf. har läst massa bloggar och tänkte att det var på tiden att själv slänga iväg ett inlägg. tänkte nog pallra mig till sängen snart med lite plugg (att somna ifrån)..

Skönt gäng.

Postat av: sara

hopppas du inte blir sämre söto. <3 hoppas jag får plats i en bil på lördag till uppsala. då kan vi mysa lite. puss

2010-11-17, 23:37:04 - URL: http://welko.blogg.se/
Postat av: jennzo

and i love you!



och yes, håller med om oskar linnros. jag tycker det är sjukt tråkigt när artiser inte alls sjunger lika bra live. sabbar det hela lite liksom!

och du, ge mig januari helger nuuu!

2010-11-18, 16:09:15 - URL: http://jennifer89.blogg.se/
Postat av: cissi också.

tänk om det var så att man kunde internetsmitta folk! hope not. och hoppas du mår bättre, det är så sjukt drygt att vara sjuk.. krya på dig!



(och tack, de är loppisfynd :)

2010-11-18, 19:27:05 - URL: http://ceciliafondin.blogspot.com

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!