fortfarande måndag

denna lilla duo tog sig som sagt till skövde!


och det var mig himlans kuligt. haha, fan Nettan, vi måste umgås meeeera, you make me smile.

Vi åkte iaf raka vägen dit och han väl gå in i en affär innan marie hittade tröjor på JC att testa för att sedan hänga tillbaka dem och glömma dem. MEN! vi var inte ledsna för det, för vi hade ju massa andra affärer att gå in i och marie hade ju present kort och grejer. bah, knappt någe lyxigt. anyway. marie lyckades få mig att köpa tre par skor och 4 tröjor/tunikor OCH 3 cheesburgare med tillbehör.  Sannerligen mätt och belåten. man kan ju tro att vi spydde upp allt sen och det gjorde vi nästan. haha, men bara nästan. Vi raggade lite på män i grönt med, och marie funderade på hur hon skulel få tag i ett eget grönt ställ. jag vet inte om hon vill berätta om de planerna? nåja, lämnar jag åt henne i så fall.


idag är det tv-måndag med!
så himla gött, både cityakuten och ett herrans liv.
måndagar är endadagen jag faktiskt ser på tv så...

well, näädi mina vänner.


p.s Puss på Niklas!
Postat av: Marie

we sure hade a nice day, hihi.

2007-02-27, 10:26:27 - URL: http://marrebarre.blogg.se
Postat av: jennifer

fan va ni pratar skor, du och marie. jag ska shoppa på fredag och då ska jag shoppa skor, ohooo me like.

2007-02-27, 16:39:58 - URL: http://jennifer89.blogg.se
Postat av: Cecilia

jennifer: skor is the shit. kan göra sååå mycket likzåm! :D

2007-02-27, 21:19:03 - URL: http://Cirre.blogg.se

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!