jag släpper din hand, för ett helt vanligt återfall, för att få nåt förstört .

Bad day, looking for a way,
home, looking for the great escape.

Ja, orkar väl egentligen inte skriva så mkt. känns ganska tungt för tillfället bara. och vi gör som vanligt platta-fall-matcher när vi är borta. visst, jag spelade stabilt och bra, men jag kan inte vinna en match själv. och det är så frustrerande att vara libro då.. det kändes som att alla typ vek ned sig, och då känns det verkligen att man spelar i ett juniorlag med små flickor som inte kan ta lite kritik. det handlar inte om att vara taskig, men man måste ju kunna sätta krav på varandra. PLUS allt jävla skit som händer runtomkring, kan inte alla killar(=pojkvänner) här på gymnasiet bara hålla sina tungor inne när dom går på sketna ållefestare? det är ju som att kasta det i ansiktet på tjejen och tro att man är diskret. det påverkar hela laget, dessvärre. visst är det bra att vi ät så tighta allihopa, men när folk inte kan prestera på planen ens, bara för att bästa kompisens pojkvän är otrogen, då blir det genast negativt igen. pust.image279

pluggade med Sebbe & Peter idag, dom är fan bra dom, jag älskar vår relation till varandra. om det inte vore för dom... skulle jag befinna mig i skolan alls då? jag känner mig stolt, jag gick på min lektion mellan 8-9.05! sen hem och sov i 3h och drömmer så mycket drömmar nu. herregud. och sen upp till skolan till 12.45. sen hem igen och dega lite innan jag drog hem till Peter. och nu ikväll har jag kollat på outsider och hängt med Edvin. det var braaa! appropå Edvin, så hängde jag med min beloved 91or i förra veckan i maten, och så skulle vi cykla hem och varken jag eller Emil hade ju cykel, så vi skulle åka med Edvin, och ni vet ju alla hur otroligt mycket magmuskler man bygger upp när man ska åka fler än 1 på en cykel.....

gonatt people, väck mig när solen skiner på riktigt.
Postat av: Anonym

majs?

2008-01-22, 14:41:56 -
Postat av: Andréa

Inte lätt det där med att vara junior! Kommer precis ihåg känslan, men nästa år, det är då det gäller och då ska vi lätt uppleva SM-guldet en gång till- den här gången tillsammans!! woohoo!

2008-01-22, 15:11:32 -
Postat av: Anonym

cissi , du är bra som alltid har humöret på top !
keep on working !

2008-01-22, 20:39:05 - URL: http://malinstavander.blogg.se
Postat av: karro

=)

2008-01-24, 18:54:58 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!