Now the summer is just another summer, And your lover is just another lover

jag vaknar när Sara Röd kommer och väcker mig, hennes söta nuna har jag inte sett på hela helgen när hon varit i typ norrland. hon kryper ned och jag blir lycklig (ni ska inte tänka dirty här, som jag vet att ni gör, utan bara fin vänskap). sen skiner solen som aldrig förr och jag får öppna både fönster och balkong för att inte dö av värmeslag. vi traskar ned till ica och köper oss en lyxmåltid och avnjuter den i mitt kök (ja, disken står fortfarande kvar). sen går vi upp till Sanna, Issa & Ellinor och njuter lite till i form av en latte, vi öppnar det stora köksfönstret och lapar sol. totalt jävla underbart. och sen gå ned o plugga, när man kan beställa vår/sommar kollektionen från H&M på internet och spä på sommarkänslan ännu mer? tror inte det. nu ser jag fram emot allt fint som ska komma hem till mig inom väldigt kort tid! och en kul träning som avslutas med massor av glass och chokladsås. ja mina vänner, ibland är livet bra fint.
image399
Postat av: Marie

guud, vilken underbar dag. jag skulle också behöva en sån där, men närå. istället har jag jobbat och rehabat. blöööö.

2008-03-03, 20:25:53 - URL: http://marrebarre.blogg.se
Postat av: cissi också.

Det är verkligen något visst med att beställa vår och sommarkläder från H&M-katalogen!

2008-03-03, 22:36:43 - URL: http://ceciliafondin.blogspot.com
Postat av: e

i love you 2

2008-03-04, 18:09:16 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!